Bedankje aan.

26 juli 2019 - Arvika, Zweden

Vandaag onze laatste dag Zweden. En wat was dat er voor 1 zeg. Vanmorgen bij het opstaan scheen de zon al flink. Ontbijt natuurlijk genoten op het terras. Tja klinkt zowat saai he. Maar weer de hele dag geen 💩 uitgevoerd. Voor sommige mensen zou dat saai klinken maar wij vonden het heerlijk en om eerlijk te zijn was het ook wel iets te warm om iets te doen. Tussen door wat gezwommen in het meer om wat af te koelen. En een beetje nagedacht wat we allemaal in Noorwegen gaan doen.

Vanavond hadden we het plan om te gaan eten bij de pizzaria in Glava. In het gastenboek van dit huisje stond dat die zeer goed was. Wij daar aangekomen zijn wij aan een tafel gaan zitten die er buiten stond. Alleen na wat rondkijken bleek dit een afhaal restaurant te zijn. Nou ergens ook geen drama want dan konden we de pizza mooi meenemen en de laatste avond op het terras kunnen zitten.

Na het eten hebben de hondjes voor het eerst gezwommen. Of ze het echt fijn vonden betwijfel ik me. Ondertussen heb ik het begin van mn tas al ingepakt. Want Thijs en mijn kamer is 1 grote bende.

Nu zitten we hier weer rond een kampvuur de zonsondergang te bekijken en wil ik mijn dank uitspreken. Zweden je bent prachtig en ik kom zeker weten terug. Morgen komt er een nieuw hoofdstuk in deze reis. Noorwegen we zijn benieuwd wat jij ons brengt.

Welterusten allemaal alvast en tot in Noorwegen.

1. Renate:
    27 juli 2019
    Wat prachtig en avontuurlijk allemaal!
    Wat een mooie onvergetelijke herinneringen maken jullie samen.

Vuuuul plezier verder!