Op naar Nederland

31 juli 2019 - Ens, Nederland

Vannacht prima geslapen. Hondjes lagen ook bij Anna, Thijs en mij in het huisje. Om 8 uur was sammy er wel klaar mee, dus begon te piepen en af en toe te blaffen. Maar na een half uur merkte ze dat ze niet echt iemand uit bed kreeg. Totdat Annemarie om half 10 in de deur opening stond. Heel blij dat ze allebei waren, dus ze gingen eruit. Het regende toen al flink. Vlak daarna zijn wij ook uit bed gekomen. Naar de bakker in Hjorring. Een kleine city toer met de auto gedaan want ik was nog niet wakker genoeg om goed te navigeren naar de bakker. Mooi stadje, hoef er nooit weer te komen. Naar broodjes te hebben ingeslagen zijn we om half 12 gaan ontbijten. Daarna laaste spullen ingepakt en om half 1 de camping gedag gezegt. Op naar Nederland.

Denemarken was opzich snel doorgereden. Gewoon af en toe van bestuurder wisselen. Toen kwam Hamburg. Heen weg zagen we al dat er flink wat werkzaamheden waren. Nou er stond een flinke file. Ik was blij dat ik niet achter het stuur zat. En ineens was de drukte weg en reden we op een zowat lege 3 baans snelweg. Ik snap files echt niet. Gelukkig kom ik ze niet vaak tegen.

Na een stop bij de mac, kwamen we uiteindelijk om 23:15 de oprit oprijden. Nog even wat drinken en dan gaan we slapen.

Wees niet ongerust ik ga de komende 2 dagen nog een blog schrijven. Wat ik daarin ga beschrijven zien jullie natuurlijk nog wel.

Slaapze allemaal.